В ход е автомобилно състезание. Надпреварват се класическите автомобилни производители и технологичните компании. Финалната линия е кой ще произведе самоуправляващ се автомобил, готов за улиците на големите градове.
Картите – това е горивото в това състезание!
В последно време те търпят преход – все повече се превръщат в интегрална част вътре в автомобилите. Те са компонент, който не само ти помага да стигнеш някъде, но и помага на колата да се движи.
Защо BMW, Daimler и Audi се обединяват и харчат 3,1 млрд. долара, за да се сдобият с разработчиците на карти на Nokia?
Защото автопроизводителите се страхуват от конкуренцията на Apple и Google.
Кое прави тези карти дори по-важни? Няма много центрове по света, които имат необходимите данни.
Apple имат своя продукт. Познаваме и Google Maps на Google. Също така и TomTom в Амстердам. Както и Here на Nokia.
Автопроизводителите може би са постигнали добро споразумение. В името на картата на бъдещето за автомобилната индустрия.