fallback

Как Kitty Fisher’s се превърна в един от най-нашумелите ресторанти в Лондон

Bloomberg разговаря със собственика и главния готвач на Kitty Fisher's - ресторант с резервации за месеци напред

06.07.2015 | 14:02 Автор: Виктория Крумова

Оливър Милбърн, собственик на ресторант Kitty Fisher’s: Приемаме резервации само от 10 до 11 и от 4 до 5 следобяд. Ако го правехме през цялото време, нямаше да можем да правим нищо друго. Но започваме да се справяме малко по-добре. Нещата потръгнаха, когато критикът Джайлс публикува в Twitter снимка на говеждото и мнение за него, за галисийското говеждо, което приготвяме. Тогава станахме известни. Преди това не сме имали истински ресторант. Бяхме затрупани от хора, които искаха да ни посетят. Учехме се в крачка. Започнахме от изнасяне на стотици торби камъни, които изкопахме под тротоара, до наемане на 15 души за шест месеца. Това е сериозно обучение!

Още по темата

Не сме планирали успеха и не съм убеден, че успехът е нещо неуловимо. Не работим точно ден за ден. Ние тримата правим всичко, а всички останали си вършат работата, но всичко е взаимосвързано. Нямаме време да мислим за нищо друго, освен за отличното изпълнение на следващата поръчка.  

 

Томос Пари, главен готвач, Kitty Fisher’s: Имаме най-еклектичната, разнообразната клиентела, която можете да си представите. Невероятно е! Толкова много са свързани с проекта. Всички имаме приятели и допринасяме с различни неща. Един от най-добрите ми приятели от детството е Крис, су-шефът. Водим още приятели, които идват от Хакни и други места. Много често ресторантите се състоят от един собственик и един главен готвач и имат различни клиенти, но точно този ресторант привлича уникално различни хора.  

 

fallback
fallback