Еманоил Карпадакис, маркетингов мениджър Terra Ceta: Това не е само фабрика за зехтин, а също и място, където можем да работим заедно с фермерите и те се чувстват удобно и в безопасност. Всъщност чрез фабриката можем да развием сектора. Привличаме повече фермери, защото им даваме бъдещето на продукта. А то е да можем да бутилираме повече зехтин тук, на мястото на производството, и с по-добро качество. Производството се предава от поколение на поколение до наши дни, така че опитът е много голям, но това, което се опитваме да правим във фабриката, е да съчетаваме този опит с нови научни открития и изискванията на пазара.
Константинос Ангелопулос, мениджър Terra Ceta: Заради ситуацията с банките в момента, съществува проблем с плащането в брой, защото на пазара няма кеш. Но на фермерите трябва да се плаща в брой. А с парите, които идват от износа, ние сме една от малкото компании, които могат да гарантират на фермерите, че ще получат парите си.
Фабриката за зехтин е като банка. Това означава, че когато един фермер дойде при нас и ни даде зехтина си, той очаква да го съхраняваме като банка, като спестовна сметка. И очакват, когато цената стане по-добра или по-лоша – от тях зависи кога – идват при нас и казват, че искат да продават сега. И очакват от нас веднага да им дадем парите.
Никос Кукувикакис, фермер Terra Ceta: Семейството ми произвежда зехтин още преди времето на баща ми. Работата е много, никога не можеш да забогатееш, но можеш да живееш прилично. Следвам цената и избирам кога ще продам зехтина, според нуждите ми и според цената на пазара. Когато зехтинът е в цистерните на Terra Ceta, все едно го пазя в банка, но е по-добре, защото инфлацията или кризата не могат да ме засегнат и продуктът или остава стабилен, или стойността му се покачва.