Забавното лятно четене с ПР приз 2015

57 пиар кампании в 15 категории се състезаваха за наградите на БДВО

20.05.2015 | 22:18 Редактор: Васил Детелинов
Забавното лятно четене с ПР приз 2015

 

Аз детето, част от медийна група Инвестор БГ и агенция CIVITAS получиха първа награда в категорията пиар проект на медия с кампанията „Забавното лятно четене“.

Българското дружество за връзки с обществеността отличи на 20 май 2015 най-добрите постижения в сферата на комуникацията. За призовете се състезаваха 57 пиар кампании в 15 категории.

Конкурсът PR Приз е най-старият и най-престижният в сферата на комуникациите в България. Той бе кулминацията на Деветия PR Фестивал и се проведе в Бална зала, Радисън Блу Гранд Хотел, където с официална церемонията по награждаването на победителите в петнадесетото издание на първия в страната конкурс бяха отличени най-добрите комуникационни постижения.

И тази година в надпреварата се включиха проекти на водещи пиар агенции, компании и неправителствени организации. Журито имаше нелеката задача за по-малко от седмица да избере най-добрите в тазгодишното издание на "ПР приз 2015".

„Няма победени в този конкурс. Има само победители. Фактът, че всеки проект има кауза, което е впечатляващото тази година. Самият факт,че колегите имат самочувствието да застанат пред специализирана ПР публика и да презентират своя проект, е достойно за адмирации и аплодисменти“, каза Доника Ризова, член на журито.

 

Още по темата

Първа награда в категорията Пиар проект в публичния сектор отиде при Националната агенция за приходите с проекта „Влез в час с данъците“. Целта му е да повиши финансовата грамотност на учениците. Проектът спечели и връчваната за първи път тази година специална награда на Етичната комисия на БДВО.

"Резултатите са много впечатляващи и ние разбрахме от тях три неща: първо, данъчните, макар суховати в обществената представа, се оказваме доста по-интересни от конвенционалните образователни системи. Второ - виждаме, че за учениците представена чрез игра, материята е доста интересна, и трето - даваме способност на тези деца да се справят с фискалните предизвикателства, когато напуснат училище", каза Росен Бъчваров.

Набирането на проекти за конкурса PR Приз 2015 стартира на 1 февруари 2015. Компании, агенции и НПО имаха право да участват в реализирани през 2014 проекти в 13 категории: корпоративни кампании, CSR, събития, зелени кампании, градска среда и др. Срокът за приемане на проектите бе удължен до 8 май 2015. Кампаниите бяха представени пред журито на 16 и 17 май 2015.

Жури: Асен Асенов-УНСС: председател, Доника Ризова-Bulgaria ON AIR, Гергана Иванова-РА The Smarts, Евелина Христова-Нов български университет, Жанета Дядовска, Боряна Кирилова-Български дарителски форум, Ваня Бабанин – Регионален координатор на Европейската асоциация на комуникационните директори, проф. Милко Петров-Софийски университет “Св. Климент Охридски”, проф. Стюърт Брус.

ТВ Bulgaria ON AIR бе ексклузивен медиен партньор, а лицата от новините Неда Василева и Борислав Петров бяха водещи.

 

 

Целият запис на конкурса ПР приз 2015 може да гледате в събота 23 май 2015 от 11.00 в предаването Медиите Он Ер.

Четете за проблемите в образованието в секция Образование на сайта bgonair.bg.