Вегански бургер с бекон
Коментар на Алекс Стийл Bloomberg Ню Йорк
20.05.2015 | 11:37
Защо ресторантите залагат на бекона? Цената му изгуби 45% за година, което помогна на ресторантите да реализират добри печалби. В момента над две трети от американските ресторанти слагат бекон някъде в менюто си. Често го правят много креативно. Коментар в студиото на Bloomberg TV в Ню Йорк на Алекс Стийл:
Още по темата
Алекс Стийл Bloomberg: Да сме наясно. Трябва всяка част на бекона да е хрупкава, защото ако усетя някаква мазнина, не мога да го изям. Много съм специална. Обичам бекон. Ресторантите също го обичат и го слагат непрекъснато и навсякъде. Това е тренд, който виждаме в цялата индустрия.
Ресторантите предлагат бекон в Беконови-млечни шейкове.. Бекон и зеле..Бекон в салатата, Бекон-мартини .. 68% от американските ресторанти включват бекон в менюто - това е ръст - казва Data Essential. Има много причини за това. Да, ниските цени са една от тях. На ресторантите им излиза евтино да предлагат бекон. Креативно е - могат да правят нови ястия. Диетата с месо - това е много модерно сега. Ядеш само месо. И младите хора - не като мен, младите - искат да опитат тези неща. Един ресторант дори предлага вегански бургер с бекон. Ресторантът Fatburger го нарече Hypocrite /Лицемер/
Но най-интересното е, че ритейл цените падат, но сметката ни в ресторантите не намалява. Този спред е най-големият, който сме виждали някога. Имахме и миналата година много бекон в менюто - беше замразен. Сега яден пресен бекон. Цените падат, но клиентите обаче плащат все така скъпо в ресторанта. Можем да говори за Беконовият спред.
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в
Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook
ТУК