Том Макензи, Bloomberg: Запознайте се с тази майка от Лондон, която се зае с американски фонд за дялови инвестиции и спечели. Линдзи Гарет организира кампания срещу Westbrook Partners, които искаха да изгонят нея и други наематели от жилището им в Източен Лондон, за да спечелят от по-висок наем.
Линдзи Гарет: Тръгнали сме към “Даунинг Стрийт”, за да покажем на Дейвид Камерън, че сме много сериозни.
Том Макензи, Bloomberg: Битката на Линдзи с Westbrook Partners започна с раздаване на брошури и обаждания до местния народен представител. Но петицията на уебсайта за кампании change.org, подписана от 300 000 хора, й донесе внимание от цялата страна и в крайна сметка принуди компанията да се оттегли.
Линдзи казва, че онлайн-натискът е бил ключов за победата й над Westbrook.
Линдзи Гарет: Невероятно е, че толкова много хора се заинтересуваха от кампанията. Не бихме се справили сами. Имахме нужда от change.org, социалните медии, Twitter, Facebook, за да станем известни.
Том Макензи, Bloomberg: Групите за кампании казват, че технологията е дала на хора като Линдзи инструменти, с които да се борят със статуквото там, където урните понякога се провалят.
Бри Роджърс Лоури, change,org: Става дума за изграждане на огромна мрежа за подкрепа. Сега Интернет прави това нещо много по-лесно. Неща, които някога биха отнели месеци или години, сега могат да се постигнат за дни или седмици.
Том Макензи, Bloomberg: Има ли кампания, която бихте искали да направите, за да промените нещо? Елате на „Вашите кампании“ и стартирайте петиция в пет лесни стъпки.
Лондонската „38 градуса“ позволява на два и половина-та си милиона членове да оказват натиск върху депутатите по въпроси като данъци, и приватизация на здравеопазването.
Дейвив Бабс, директор “38 Degrees”: Тези хора би трябвало да работят за нас. Гласуваме за тях, те взимат решения за харчене на парите на данъкоплатците. Много често изглежда, че работят за други хора.