Шери Ан, Bloomberg: Еуфорията във и около пивоварната империя на Япония напоследък отшумява. Дните, когато служители жадно поглъщаха литри бира, вече са минало. Търсенето е намаляло, а кръчми и барове преди предлагаха най-вече светла бира Pilsner или Budweiser. Сега потребителите искат нещо по-интересно.
Все повече хора са привлечени от по-тъмно, по-силно и ароматно пиво. Броят на пивоварните, които предлагат собствена бира, нарасна главоломно през последните няколко години. В момента има около 80 такива бирарии в Токио, в сравнение със само няколко преди пет години.
Продажбите на собствена „крафт“ бира нараснаха със 7% за първите 8 месеца на миналата година, след покачване от 15% през предишната година.
Тази пивоварна вижда светлината в края на чашата. Пивоварната купи миноритарен дял в най-голяма японска компания за „крафт“ бира YO-HO Brewing и пусна собствена марка пивоварни с кръчми.
Тору Уада, Spring Valley Brewery, президент: Опитваме се да направим бирата или „кратф“ бирата по-секси и привлекателна за всички. Надяваме се да възродим цялата пивоварна индустрия.