fallback

Зад кормилото на Audi RS5

Репортаж на Хана Елиът за телевизия Bloomberg

07.04.2015 | 17:18 Автор: Георги Стоянов

Audi RS5 е една щастлива кола. Погледнете голямата и отворена предна решетка, леко повдигнатите предни фарове и изчистените, гладки странични линии, които се сливат почти неусетно в стегнатата задната част на колата.

Тя се усмихва, когато я карате. Това е спортното купе на Audi за 71 хиляди долара. То е доста по-нахъсано от стандартното Audi S5 и струва с 20 хиляди долара повече.

V – образният двигател разполага с 450 конски сили и отличителната за Audi система за задвижване на четирите колела – куатро.

Цялостният ефект е меко казано атлетичен. Дори бих казала дързък, което за мен е перфектно– пролетта почти е дошла.

Едно от любимите ми неща, свързано с Audi, е колко запомнящи са колите им, дори от разстояние. Фирменият знак на RS5 също я прави специална.

Смелата червена лента на праговете, кормилото и задния капак казва на всички, че вие разполагате с най-бързия модел, който компанията предлага.

Вътре, не трябва да забравяме автоматично затъмняващите се огледала, коженият салон  с нагреватели под седалките и широкият панорамен прозорец на покрива, който може да нагласите по ваше желание.

В колата има и 14 тонколони  Bang&Olufsen и място за четирима пътници. Връщаме се към шофирането.

Окачването на RS5 е много твърдо, както и спирачките. 7-степеннатта dual-clutch автоматична скоростна кутия е много лека за превключване, а цялата кола е изключително пъргава на завоите и при наклон.

Всъщност най-лошото нещо, което хората обикновено казват за спортните коли на Audi, е, че те са почти перфектни до степен, че нямат собствена  идентичност, че са лишени от душа.

Аз обаче няма да се съглася. Това малко купе е мощно, красиво и наточено. То не е повърхностно, то просто иска да се забавлява.

fallback
fallback