Елиът Готкин, Bloomberg: Комедията не е силата на Нетаняху, но звездата му изгря като "Биби-ситър" – игра на думи с името му, която трябва да покаже на израелците, че той е единственият кандидат, на когото могат да се доверят, за да се грижи за децата им. В отговор опозиционният Ционистки съюз взе назаем рекламата на премиера, която показва как безгрижно похапва пуканки, докато гледа как ракетите на Хамас се сипят върху Израел. Някои от рекламите на кампанията, особено смешните, предизвикаха бум в Интернет със стотици хиляди гледания, представяйки по-човешката страна на обикновено сериозните израелски политици. Забавляването на израелците в ютюб е много по-лесно от спечелването на гласовете им.
Мичъл Барак, Keevoon Global Research: Мисля, че предизборните кампаниите се ограничават, като използват Facebook и Twitter и си мислят, че правят добра кампания. Не съм убеден, че успяват да предадат посланието си и мисля, че партиите бъркат харесванията и споделянето с реалните гласоподаватели.
Елиът Готкин, Bloomberg: Израелците, на които им хареса да гледат икономическия министър Нафтали Бенет, облечен като хипстър, да се извинява за неща, които не е направил, няма непременно да гласуват за него, а вече не са решили да го направят.