fallback

McDonald's под прикритие в Австралия

Bloomberg с репортаж за новия експеримент на McDonald's "The Corner"

04.02.2015 | 17:28 Автор: Виктория Крумова

Пол Алън, Bloomberg: Това е отговорът на McDonald's за хората, които не искат да се хранят в McDonald's. Добре дошли в The Corner. Въпреки че това е най-близката точка, от която ми е позволено да снимам. McDonald's Австралия не ми разреши да снимам отвътре, защото The Corner няма да бъде отворен никъде другаде в страната или по света и че не искат да повишават очакванията на клиентите си, затова камерата остава тук, а вие ще трябва да разчитате на моята оценка. И така, защо McDonald's скромничи чак толкова за този експеримент. С почти 1000 ресторанта в Австралия, очевидно все още е успешен, но не отбелязва големи приходи. В световен мащаб продажбите са паднали с 3.3% през третото тримесечие, отразявайки се и на цените на акциите на McDonald's. Когато сте били на върха толкова дълго време, единственият път е надолу. Но дали това, че обръща гръб на марката, завладяла света, е добра идея за McDonald's?

Дан Ратнер, UBERBRAND: Мисля, че може и да проработи. Не е непременно нещо негативно. Ако погледнете какво представлява, ще видите, че са приложили традиционната формула на McDonald's, но в контекста на ново съдържание, което е по-здравословен вариант. Но отново са бързи, ефикасни и последователни, каквито McDonald's винаги са били.

Пол Алън, Bloomberg: Ако оставим брандинга настрана, как е храната? Разбира се, трябваше да си взема храна за вкъщи, защото както ви казах, не ми разрешиха да снимам вътре в The Corner, така че нека видим какво получих: приятна невзрачна кутия с логото, дървена лъжица – не пластмасова. Да видим какво има вътре. Имаме сандвич със свинско, който приготвиха пред мен. Извадиха свинското от добре изглеждащ тиган. Имаме и салата колсло. Сервират се с бутилка със специална газирана вода от Нова Зеландия. Всичко това струва 12 австралийски долара или около 10 американски долара. Доволен съм от обяда си, но имаше и различни мнения.

Клиент: Беше много хубаво. Много по-различно от останалите McDonald's. Искам да кажа, че влизат много повече хора от преди, така че смятам, че е добър ход.

Още по темата

Клиент: Мисля, че съставките, които трябваше да проверя – защото съм веган – бяха прекалено много. Съставките на минестроне бяха около 20-30. Много от нещата бяха излишни като яйчен прах.

Пол Алън, Bloomberg: Римейкът отразява предизвикателството. McDonald's не се е променил, но клиентите да, търсейки по-здравословна и автентична храна. The Corner предлага бегъл поглед върху това, което McDonald's може да направи, за да ги спечели отново.

 

fallback
fallback