Стивън Енгъл, Bloomberg: „Окупирай центъра“ са разпънали палатки на плажа в южната част на остров Хонконг – или поне в псевдо-реалния свят на режисьора Кристофър Дойл, който снима последните сцени на своята неконвенционална и лишена от сценарий „Хонконгска трилогия“: предучилищна, притеснена и абсурдна, която проследява живота на три поколения в Хонконг, които случайно са се преплели на фона на движението „Окупирай центъра“.
Кристофър Дойл: Това не е шамар в лицето на никого, а прослава на този момент от историята и толерантността, която е възможна, ако сме отворени към диалог.
Стивън Енгъл, Bloomberg: Дойл е кинематографът, който стои зад успешни продукции като „В настроение за любов“ и „Чункин експрес“. И въпреки че е заснел и високобюджетния китайски „Герой“, той вероятно се гордее най-вече с по-малките си филми, които са помогнали за промяната на обществената политика.
Кристофър Дойл: Сега е задължително да се гледа в Австралия. Не мисля, че всеки филм може да го направи, но трябва да се стремим към това.
Стивън Енгъл, Bloomberg: За това го правите, нали? Искате да промените нещо.
Кристофър Дойл: Искаме да променим нещо, разбира се. И за моя изненада, от скромния ми опит, всъщност виждам, че се случва. „Ограда против зайци“ наистина промени Австралия.
Стивън Енгъл, Bloomberg: Дойл и продуцентът му Джени Суън имат подобни надежди за своята „Хинконгска трилогия“, която, ако съдим по чувствителната му социален контекст, трябваше да бъде финансиран предимно чрез онлайн дарения. 27-годишнната дизайнерка и експерт по фън-шуи Тери Чау е една от главните героини в средния филм, който служи за мост между поколенията на децата и възрастните в Хонконг.
Тери Чау: Наистина можем да видим разликата между по-старото и по-младото поколение. Мислим много различно и тъй като сме израснали в много различна среда, това се е отразило на това, което искаме от живота.
Джени Суън, продуцент: Моето поколение вече не приема социалния договор, който родителите ми са имали. Баща ми е плувал до Хонконг през 70-те и е бил благодарен, че имал онези възможности. Впрочем аз също, но искам повече.