fallback

Как Air France се опитва да се справи с конкуренцията

Коментар на Каролин Конан за телевизия Bloomberg от Париж

20.01.2015 | 17:58 Автор: Георги Стоянов

Ако времето е пари, според Air France това е отговорът. Новата първокласна услуга на Air France включва шофьор, който ви откарва до вашия чартърен самолет.

Air France си сътрудничи с WiJet, за да минимизира времето път. Тази услуга струва 4000 евро за летателен час за до 4 пътника.

След като пристигаме на летище Charles de Gaulle в Париж, готови за презокеански полет, багажът ни се прехвърля директно от чартърния самолет в самолета на Air France.

В първа класа на Boeing 777 има 4 места, които могат да се превърнат във вашата частна спалня.

"Може да изберете, дали да разговаряте със съседа си или да останете сам. За тази цел имате тази завеса. Имаме нова система за разгъване на леглото, много широк екран и фантастична уредба за забавления. Всичко е шик, модно и френско", казва изпълнителният директор на Air France Фредерик Гаже.

Air France инвестира 50 милиона евро в тези нови първокласни услуги или около 500 хиляди евро за място.

Air France залага на френския нюанс, за да възвърне пазарния си дял, след като трябваше да се справи със сериозната конкуренция на редица авиокомпании от Близкия изток и Азия.

Но за разлика от Emirates, тук няма как да си вземете душ на борда.

"Опитваме се да подобрим услугата, да подобрим менюто, шампанското, но в същото време е наистина сложно да поддържаме душ на борда на самолет", коментира Патрик Ру, вицепрезидент на Air France- KLM за Югоизточна Азия.

Менюто е подготвено от първокласни френски готвачи. С него Air France в крайна сметка се надява да спечели предимството, което ще им позволи да конкурират всички останали първокласни превози. Каролин Конан, Bloomberg, Париж.

fallback
fallback