fallback

Нискобюджетните и традиционните авиокомпании се интересуват от икономии: Ефенди

17.12.2014 | 18:22

Нискобюджетната авиокомпания Flydubai приключи със София разширяването си в Централна и Източна Европа. Компанията има амбициите да увеличи капацитета си в региона и дори да включи други български летища към операциите си, но ако има търговска обосновка от това. Интервю на старши вицепрезидента Операции за ОАЕ, Европа и ОНД Джейхун Ефенди за предаването Авиошоу.

При проучванията на България и региона, които сте правили, на кои най-удобни дестинации през Дубай биха могли да разчитат българските пътници?

Дубай ще бъде приоритет.

Защото полетът е нон-стоп.

Шри Ланка би била интересна дестинация, защото предлага достъпен лукс. А и е екзотична дестинация.

Малдивските острови - са по-скъпи. Особено хотелите. Но цената на билетите - мисля, е 40% по-ниска отпреди да добавим България.

Така че е съвсем достъпно да се лети. Не съм сигурен за хотелите.

Шри Ланка обаче определено е приемлива дестинация.

Освен това ще могат да се свързват с други дестинации в Далечния Изток, например Банкок, Куала Лумпур и други.

Но освен всичко това Коломбо е най-интересно като цена за семействата, защото има плажове, джунгла и история. Би било интересно за българските туристи.

Надяваме се да не се фокусираме само върху един сектор.

Има и други интересни дестинации, до които летим и правим доста опознавателни обиколки за туроператори. Например летим до Оман - много интересна дестинация, която не е позната на мнозина.

Знаем, че Занзибар, който неотдавна отворихме е много популярен в Прага.

Изненадах се като научих, че някой път има директни чартъри.

Това е много оживена дестинация в Източна Африка.

Но освен Дубай, втората дестинация би била Шри Ланка.

/Снимки: С. Грозева/

Смятате ли да си партнирате с туристически агенции за пакетни оферти?

Разбира се. Ние работим. Имаме много  динамичен подход в продажбите.

Предлагаме на пътниците възможност да купуват онлайн. Но работим и с туристически агенции и туроператори, правим обиколки за тях и промоционални пътувания.

Постоянно се опитваме да ги образоваме, защото туризмът означава да се откриват нови дестинации.

Хората трябва да познават дестинацията преди да започнат да я продават.

Така че правим много такива турове.

Не просто да влезем и да им дадем графика и цените.

Опитваме се да образоваме хората.

Шри Ланка например е нова дестинация за България.

Много работим с туроператорите в това отношение.

 

Цялото интервю очаквайте в предаването Авиошоу на ТВ Bulgaria On Air.

fallback
fallback