fallback

Американска пивоварна стимулира продажбите на бира във Facebook

Програмата вече е активна в Денвър и Чикаго.

11.09.2014 | 12:50 Автор: Мариета Иванова

Американската пивоварна Анхойзер-Буш предлага потребителите да купуват бира от Facebook. За целта беше даден старт на кампания, която позволява на хората да изпращат ваучери за безплатни бири на хора, които имат повод за празник като рожден ден и служебно парти.

Програмата вече е активна в Денвър и Чикаго.

Това не е първият път, в който популярна компания използва социална мрежа, за да разпространява свои напитки. Всеки, който желае, може да свърже акаунтите си в Starbucks и Twitter, което ще му позволи да изпраща карти за подаръци на приятели.

Промоцията е в сила от миналата есен и цели да накара потребителите да свикнат с използването на приложението на Starbucks за мобилни плащания. Всъщност системата работи доста добре. В момента 15% от поръчките на компанията в САЩ се извършват именно през приложението.

От своя страна, Facebook вижда огромна възможност за виртуални поръчки на реални стоки. Пример за това е Facebook Gifts, която позволяваше на потребителите да купуват подаръци на приятелите си.

В крайна сметка моделът не просъществува, а Facebook търси нови начини за изкарване на пари. След като затвори програмата за подаръци, тя се съсредоточава върху бутон, който позволява на хората да купуват неща директно от рекламите в социалната мрежа. По тази нова система Facebook работи и с Анхойзер-Буш. Компанията, производител на алкохолни напитки, планира да разгърне кампанията си в национален мащаб.

 

fallback
fallback