Малайзийските авиолинии провокират клиентите си от Австралия и Нова Зеландия

2014 определено не е от най-добрите за имиджа на компанията

04.09.2014 | 15:16 Редактор: Мариета Иванова
Малайзийските авиолинии провокират клиентите си от Австралия и Нова Зеландия

Малайзийските авиолинии отправиха предизвикателство към своите пътници. Компанията организира конкурс, в който участниците трябва да изготвят списък с нещата, които искат да направят, преди да умрат.

От авиокомпанията ще наградят най-оригиналните списъци с таблети и самолетни билети за полети на компанията до Малайзия.

Нестандартният конкурс е наречен „Списък с нещата, които искам да направя преди, да умра“.

В акцията на авиокомпанията могат да участват само пълнолетни жители на Австралия и Нова Зеландия, които са си купили билети за полети на малайзийските авиолинии през 2014 г.

Обявеният конкурс предизвика подигравателни реакции сред потребителите в социалните мрежи.

В Twitter се появиха коментари като: „Сигурна съм, че полет с малайзийските авиолинии със сигурност не е в списъка с последните неща, които искам да направя преди да умра“ и „Malaysia airlines, вие шегувате ли се?!“

Австралийските медии реагираха остро на предизвикателството, като нарекоха акцията „най-лошата маркетингова кампания“.

Впоследствие превозвачът все пак коригира въпроса на конкурса  като поиска от клиентите си да направят списък на „Най-важните неща в живота им“.

2014 година определено не е от най-добрите за имиджа на малайзийските авиолинии, след като  в рамките на четири месеца се случиха две тежки катастрофи с техни самолети, при които загинаха общо 537 души.

В началото на март безследно изчезна лайнер на компанията, извършващ полет от Куала Лумпур до Пекин.

Четири месеца по-късно техен самолет се разби в Източна Украйна, като загинаха всичките 298 души на борда.