Малайзийските авиолинии отправиха предизвикателство към своите пътници. Компанията организира конкурс, в който участниците трябва да изготвят списък с нещата, които искат да направят, преди да умрат.
От авиокомпанията ще наградят най-оригиналните списъци с таблети и самолетни билети за полети на компанията до Малайзия.
Нестандартният конкурс е наречен „Списък с нещата, които искам да направя преди, да умра“.
В акцията на авиокомпанията могат да участват само пълнолетни жители на Австралия и Нова Зеландия, които са си купили билети за полети на малайзийските авиолинии през 2014 г.
Обявеният конкурс предизвика подигравателни реакции сред потребителите в социалните мрежи.
В Twitter се появиха коментари като: „Сигурна съм, че полет с малайзийските авиолинии със сигурност не е в списъка с последните неща, които искам да направя преди да умра“ и „Malaysia airlines, вие шегувате ли се?!“
Австралийските медии реагираха остро на предизвикателството, като нарекоха акцията „най-лошата маркетингова кампания“.
Впоследствие превозвачът все пак коригира въпроса на конкурса като поиска от клиентите си да направят списък на „Най-важните неща в живота им“.
2014 година определено не е от най-добрите за имиджа на малайзийските авиолинии, след като в рамките на четири месеца се случиха две тежки катастрофи с техни самолети, при които загинаха общо 537 души.
В началото на март безследно изчезна лайнер на компанията, извършващ полет от Куала Лумпур до Пекин.
Четири месеца по-късно техен самолет се разби в Източна Украйна, като загинаха всичките 298 души на борда.