Bloomberg Businessweek: “Денят е четвъртък. Намираме се на стадиона Сан Мануел, източно от Лос Анжелис, а Харли Морнстийн се подготвя за снимките на най-новия епизод от телевизионното си шоу „Империята Епична храна“.
Преди него беше „Време за епична храна“ – шоу по YouTube, което превърна Морнстийн в интернет сензация.
С толкова много почитатели, „Време за епична храна“ привлече вниманието на големи медийни компании, които искаха да се облагодетелстват от успеха.
„Collective Digital Studios “ продуцира и рекламира YouTube-канали.
“Collective” може да ви помогне като придвижи предаване като „Епична храна“ от задния ви двор до телевизионния ефир.
Разбира се, с всички тези пари, винаги съществува риск да се загуби креативността. Но също така има и по-голям бюджет и повече бекон“.
Харли Морнстийн: „Не бих го нарекъл кулинарно предаване, а по-скоро шоу в прослава на храната.
„Време за епична храна“ беше шоу по интернет, което създадох преди четири години в задния си двор.
Първият клип имаше 120 000 гледания за една седмица.
Направихме още един следващата седмица и той имаше 600 000 посещения.
Напуснах работата си като учител и започнах да снимам клипове всяка седмица.
Четири години по-късно имаме седем милиона гледания.
Когато се появихме, започнаха да ни се обаждат от Холивуд, Discovery, Revision 3, Maker Studios.
Всички искаха да представляват „Време за епична храна“.
Вече работехме с “Collective” и им вярвахме.
Сега сме на етап, в който сме модерни.
Не сме загубили творческата си свобода, но определено сме малко по-цензурирани.
Интернет е по-свободен, затова по телевизията има много повече цензура. П
ървият епизод ни струваше $70, сега храната е $20 000.
В шоуто по интернет правехме коли от месо, които бяха малки, докато в „Империя Епична храна“ направихме истински автомобил, който карах, и после изядохме“.