fallback

До 6 юни приемат проекти за PR Приз 2014

31.05.2014 | 17:51

Целта на конкурса е да избере най-добрата PR кампания в България, най-социално отговорна PR кампания в бизнес и НПО сектора, най-добрият PR проект в публичния сектор. Ще се определят най-добрите проекти, насочени към подобряване на околната или градската среда, PR на продукт или услуга, вътрешни комуникации, специално събитие, проект на медиа, кризисен PR, онлайн кампания, политически PR, имиджмейкинг. В специална категория ще бъдат отличени най-добрите студентски проекти.

До 6 юни е срокът за набиране на проекти за конкурса PR Приз 2014, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Компаниите, агенциите и неправителствените организации могат да кандидатстват с реализираните от тях през 2013 г. пиар проекти, като конкурсните категории остават непроменени спрямо предходното издание и pr практиците ще могат да се конкурират в 13 конкурсни категории – за корпоративни кампании, CSR, събития, зелени кампании и градска среда и други, съобщава организацията на официалния си сайт.

Важните дати в конкурса са:

6 юни 2014: Краен срок за подаване на проекти за участие в PR Приз 2013

21 – 22 юни 2014: Открити представяния на проектите в PR Приз 2013

25 – 26 юни 2014: Осми PR Фестивал

26 юни 2014: Официална церемония по награждаване на победителите в PR Приз

Журито на PR приз 2014 е с председател Асен Асенов \директор „Корпоративни комуникации” на ПОК „Доверие”, преподавател в УНСС \ и членове: проф. Милко Петров \рофесор по чуждестранна журналистика\, Елица Баракова \ръководител на екипа на фондация „Помощ за благотворителността в България“\, Лиляна Загорчева, Милен Филипов и Доника Ризова от България он ер, водеща на Медиите он ер.

 

 

 

 

 

fallback
fallback