Causeway Bay - най-скъпата търговска улица на света

Намира се в Хонконг

28.05.2014 | 12:42
Causeway Bay - най-скъпата търговска улица на света

Хонконг е лабиринт от магазини - те са един върху друг и са навсякъде.
За хората, чийто любим спорт е шопингът, тук е рай.

Causeway Bay е мястото, където идвате да пазарувате в Хонконг, ако парите не са проблем: Burberry, Cartier, Rolex -  всички са тук.

На тази улица се намират и едни от най-луксозните марки в света.

Магазинът за фотографска техника зад Бети Лю плаща най-високият наем на света: 23 милиона щатски долара.

Това е рекорд: 400 000 хонконгски долара на месец.

Russell Street в Хонконг се трансформира през последните 2-3 години.

Преди имаше повече масово-ориентирани магазини като Levi's и McDonald's.
Сега улицата е пълна с магазини за висша мода и бижутерии.

Russell Street вече надминава Пето Авеню в Ню Йорк като най-скъпа в света.

Търговците на луксозни стоки плащат космически наеми, но не се оплакват

Продажбите в Хонг Конг са доста големи.


Louis Vuitton има 6 магазина в Хонг Конг, прави по 600 милиона долара само в Хонконг, общо, и никой не се изненадва от цифрите.
Хонконг е прекрасно място за всяка една марка, казва Сепастиян Скиф, изп. директор на CBRE Asia.

Causeway Bay, Хонконг, 3 017 щ.д. наем на кв. фут за втора поредна година оглави класацията на най-скъпите търговски улици на света през 2013, изпреварвайки Пето авеню, Ню Йорк /Bloomberg/.

Видеорепортаж на Бети Лю от Bloomberg Хонконг.

Хонконг може да изгуби до 3,2 млрд щ.д. от ритейл продажби, ако се приеме предложението за намаляване на китайските туристи, съобщава Goldman Sachs.

Предложението на ръководителя на администрацията на Хонконг Лян Чженин цели да се облекчи натоварването на публичната инфраструктура и растящото напрежение между местните жители и китайците от континента, обясни анализаторът на Credit Suisse Group AG Кристиян Тунтоно за Bloomberg.

Лян Чженин предлага намаляване на индивидуалните визи за китайци с 20%.

Туристите от континентален Китай са 75% от посетителите на Хонконг, 54,3 млн /2013/, по данни на Комисията по туризъм. Общият брой туристи се е увеличил с 12% /2013/, за четвърта поредна година.

Ако се намали с една пета издаването на китайски визи, тирейл продажбите ще паднат с 3-5% /Goldman Sachs/.

/Графика: Credit Suisse, данни Goldman Sachs, Bloomberg/