На откриването на кинофестивала в Кан холивудската актриса Зоуи Салдана /"Аватар", "Стар трек"/ изглеждаше великолепно в отвореното си черно сако и единствен цветен акцент: яркото червило.
Точно привличаше неустоимо. Салдана бе в Кан като посланичка на L`Oreal Paris, една от многото, наред с Блек Лайвли от „Клюкарката“ и Джейн Фонда.
Сирил Чапуй е международен директор на L`Oreal Paris. Той описва Кан като най-важното маркетингово събитие за своята компания след Олимпийските игри. Миналата година в Китай е регистрирала 70% ръст на продажбите по време на фестивала. Други спонсори са Renault и Chopard. Не само звездите са под светлините на прожекторите. Марките са опитват да откраднат част от славата и да припечелят покрай техния успех.
На големия екран предстои да видим Зоуи във филма на Marvel и Disney, Guardians Of The Galaxy, а по телевизията - в адаптацията на "Бебето на Розмари" по едноименния роман на Айра Левин от 1967.
Вижте репортажа на Ангъс Бенет от Bloomberg TV във видеото.