10 мисли на Марк Зукърбърг
На 14 май изпълнителният директор на Facebook стана на 30
18.05.2014 | 21:00
Автор: Мариета Иванова
Изпълнителният директор и един от основателите на Facebook Марк Зукърбърг стана на 30 на 14 май. По този повод електронното издание на Entrepreneur публикува 10 от най-добрите негови изказвания през годините. Ето ги и тях:
1. Движи се бързо и чупи неща. Ако не чупиш, значи не се движиш достатъчно бързо. (Октомври 2009)
2. Ако започвах сега, щях да направя нещата различно. Тогава не знаех нищо. В Силиконовата долина получаваш това усещане, че трябва да си там. Но това не е единственото място, където може да си. Ако започвах сега, бих останал в Бостън. Силиконовата долина е някак фокусирана върху краткосрочни цели и това ме притеснява. (Октомври 2011)
Още по темата
3. Имам много жив спомен от един ден, когато бях с приятели, вечеряйки пица. Ден или два след това отворих първата версия на Facebook. Тогава си помисли: „Някой трябва да направи услуга като тази за света. Но никога не съм мислил, че ние ще сме тези хора. И мисля, че голяма част от това се случи, защото просто ни беше грижа”. (Януари 2014)
4. Въросът не е „Какво искаме да знаем за хората?, а „Какво хората искат да знаят за себе си?” ( Ноември 2011)
5. Най-големият риск е да не поемаш никакъв риск. В свят, който се променя толкова бързо, единствената стратегия, която ти гарантира провал, е да не рискуваш. (Октомври 2011)
6. Създаването на мисия и създаването на бизнес вървят ръка за ръка. Вярно е, че това, което ме вълнува е мисията, но също така мисля, от самото начало, че имаме това здравословно разбиране, че се нуждаем и от двете. (Септември 2012)
7. Хакерският начин е подход на изграждане, който включва продължаващо подобрение и повторение. Хакерите вярват, че нещо винаги може да е по-добро и че нищо никога не е завършено. (Февруари 2012)
8. Хората може да са много умни и да имат умения, които да бъдат директно приложени, но ако не вярват наистина в тях, то те няма да работят здраво. (Октомври 2005).
9. Не искам Facebook да е просто една американска компания. Не искам да бъде тази компания, която просто разпространява американски ценности по света. Моето виждане по този въпрос е, че искате да бъдете културно сензитивни и да разбирате какво действително мислят тези хора. (Юни 2011.
10. Моята цел никога не е била просто да създам компания. Много хора грешно интерпретират това, сякаш не ме е грижа за приходите и печалбата или нещо друго от тези неща. Но това, което да не бъдеш „просто” компания означава за мен, е да изградиш нещо, което наистина прави голяма промяна в света. (Февруари 2011)
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в
Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook
ТУК