На фона на очакванията за продължаването на растежа на автомобилния пазар през 2014 г., американските производители на коли представиха новите си модели в рамките на автоизложението в Детройт.
И през тази година по традиция фокусът пада върху сигурността, ефективността и скоростта.
Наградите за най-добър автомобил и най-добър камион, които се връчват в началото на събитието, отидоха при General Motors. По време на изложението компанията представи и новите Chevrolet Corvette Z06 и C7R.
От своя страна Ford зарадва посетителите с презентация на обновения F150, чието купе е изработено от 95% здрави алуминиеви сплави. Именно използването на алуминий е ключова част от стратегията на Ford. Тя има за цел да намали драстично теглото на моделите, което би било огромно предимство пред конкурентите ѝ в големите класове.
Tакъв конкурент е моделът на General Motors Canyon. Той беше представен на публиката лично от Мари Бара – бъдещият главен изпълнителен директор на компанията и първата жена в историята, заемаща този пост.