fallback

Mercedes-Benz е най-продаваната луксозна марка в САЩ

Щутгартската компания детронира BMW от челната позиция след годишен ръст на продажбите от 14% до 312 528 броя

09.01.2014 | 15:45

Mercedes-Benz успя да си извоюва титлата на най-продаван луксозен автомобилен бранд в САЩ през 2013 година, става ясно от статиката, която разпространи изданието Automotive News. За 12-те месеца щутгартската компания е реализирала с 3 248 продажби повече от миналогодишния лидер BMW.Изминалата година е една от най-успешните за Mercedes-Benz в САЩ. Германската компания успя да се завърне на челната позиция по продажби в сегмента, която зае за последно през 1999 година. Продажбите на Mercedes в САЩ през 2013 година достигат 312 528, а увеличението спрямо 2012 година е 14%. През последния месец на миналата година е записано увеличение от 17% и 33 007 продажби в САЩ.Вторият в класацията е миналогодишния лидер BMW. През декември базираната в Мюнхен компания успя да реализира в САЩ повече продажби от Mercedes - 37 389, но те се оказаха недостатъчни, за да задържи първото място. BMW финишира в края на 2013 година с 309 280 продажби в САЩ, което представлява ръст от 10 спрямо предходната година.Трети по продажби в луксозния сегмент е японския производител Lexus. Дългогодишният лидер в класацията завършва годината с ръст от 12% и 273 847 продажби.От Mercedes-Benz споделиха, че основният двигател на успеха са новите модели, които компанията предложи на пазара през годината. Компактният CLA, например, който се появи в САЩ през есента, е записал 14 113 продажби. А S-Class и E-Class са успели да победят по продажби конкурентите си BMW 7-Series и BMW 5-Series, става ясно от съобщението.

fallback
fallback