fallback

Какво е значението на бизнеса с писалки в електронната ера?

Една писалка по поръчка от марката Mont Blanc се прави за 2,5 години и струва около 1 млн. евро

09.12.2013 | 14:39

Във фабриката за писалки на Mont Blanc в Хамбург носят бели ръкавици, когато пипат писалката "Леонардо Да Винчи", оценена на 32 000 евро. Бюжуто е от специална лимитирана серия. Но кой още използва писалки в дигиталната ера?

"Това е идентификация. Колкото по-малко го срещаме, толкова повече се цени нещо, написано на ръка. Има голям глад за това. Това не е масов продукт, но се произвежда масово“, отбелязва представителят на Mont Blanc Кристиян Раух.

Германската компания, известна с бутиковите си продукти, се опитва да стигне до масовата култура. Тя прави 88 издания на писалката Чарли Чаплин, чиято цена е повече от два пъти над първоначалната.

"Улавяме ДНК-то по движенията на ръката и можем да адаптираме писалката към почерка на клиента. Една писалка по поръчка се прави за 2,5 години и струва около 1 млн. евро", отбелязва производственият директор на компанията Франк Дерлин.

Повече за Mont Blanc може да видите в материала на Bloomerg!

fallback
fallback