Във фабриката за писалки на Mont Blanc в Хамбург носят бели ръкавици, когато пипат писалката "Леонардо Да Винчи", оценена на 32 000 евро. Бюжуто е от специална лимитирана серия. Но кой още използва писалки в дигиталната ера?
"Това е идентификация. Колкото по-малко го срещаме, толкова повече се цени нещо, написано на ръка. Има голям глад за това. Това не е масов продукт, но се произвежда масово“, отбелязва представителят на Mont Blanc Кристиян Раух.
Германската компания, известна с бутиковите си продукти, се опитва да стигне до масовата култура. Тя прави 88 издания на писалката Чарли Чаплин, чиято цена е повече от два пъти над първоначалната.
"Улавяме ДНК-то по движенията на ръката и можем да адаптираме писалката към почерка на клиента. Една писалка по поръчка се прави за 2,5 години и струва около 1 млн. евро", отбелязва производственият директор на компанията Франк Дерлин.
Повече за Mont Blanc може да видите в материала на Bloomerg!