В Китай изведнъж се появиха множество хора, които може да бъдат поставени в графата "платежоспособни млади потребители". Става дума за млади купувачи, до голяма степен свикнали със скъпите марки и това, което те представляват. От друга страна обаче те са и много широко скроени спрямо брандовете, с които се асоциират, защото оценяват значението им като по-маловажно спрямо непосредственото съдържание и имиджа.Платежоспособните млади потребители са много прозорливи и взискателни що се касае до качеството. 80% от продажбите на луксозни автомобили до края на това десетилетие ще бъдат постигнали благодарени на поколението Х и поколението У.Може би най-популярната марка в Китай е Аudi, следвана от Mercedes и BMW. Как е възможно oбаче една сравнително нова компания като Infiniti да се пребори с германските колоси?По ирония на съдбата тези три германски марки са толкова успешни, че изглежда са навсякъде. Точно там се появява и голямата възможност – претворяването на понятието за лукс. Трудна, но не непосилна задача, с която са се нагърбили в Infiniti.Повече за автомобилния производител може да научите от материала на Bloomberg!