Модният бранд J Crew, чиито модели присъстват в гардероба на популярни личности като Мишел Обама и Брус Спрингстийн, се насочва към Лондон. Инициативата е част от разширяването на пазара на луксозната марка в Европа, съобщи Financial times.
Откриването на ключовия магазин в Лондон от веригата на J Crew ще е тази седмица.
„Лондон е естествен избор. Освен езика, модните тенденции са много близо до тези в Ню Йорк, дори повече отколкото някои американски градове са,“ коментира Мики Дрекслер, изпълнителен директор и член на управителния съвет.
Магазинът ще е на лондонската Риджънт Стрийт, или още на възраждащия се дом на луксозните брандове, в близост до марки като Burberry. Близо до него ще е и откритият преди месец аутлет на J Crew на Блумсбъри.
„Лондон беше лесно решение. Това е място, където хората разбират и уважават комбинацията от страхотен стил и дизайн“, коментира 69-годишният бивш шеф на Gap.
През последното десетилетие американски вериги успешно се насочват към британския пазар. Доказателство за това са Abercrombie & Fitch и Victoria’s Secret.
Европа доказа, че е печеливш пазар за американски марки като Michael Kors. За последното тримесечие продажбите в европейските клонове на Michael Kors почти се удвоиха, достигайки 114 милиона долара.
Декслер подчерта, че към момента няма планове за разширяване отвъд Великобритания.
J Crew има около 440 магазина в цял свят. През 2011 в сделка за 3 млрд. долара модният бранд беше продаден на частните фондове TPG Capital и Leonard Green & Partners.
J Crew се радва на бърз растеж от 2003, когато начело на американската компания застава Декслер. За периода от девет години приходите на компания са се утроили, достигайки 2 млрд. долара през миналата година.