Ив Карсел: Намаленията могат „да съсипят“ модния бранд завинаги

Секторът на луксозните стоки се нуждае от повече креативност, коментира бившият изпълнителен директор на Louis Vuitton.

08.10.2013 | 15:21
Ив Карсел: Намаленията могат „да съсипят“ модния бранд завинаги

Намаленията и дискусиите по качеството могат „да съсипят бранда ви завинаги“, предупреди бившият изпълнителен директор и председател на  Louis Vuitton Ив Карсел, цитиран от електронното издание за мода Drapersonline.

Модният бранд може да има сезон с една „лоша колекция“ и да оцелее, но не бива да допуска компромис с качеството, коментира  Карсел, който беше начело на луксозната модна къща от 1989 до 2012, по време на Световния конгрес на търговците на дребно в Париж.

„Без качество може да унищожите бранда завинаги“, коментира той. - „Разпродажбите пък рушат имиджа ви на луксозна марка. Усещането за инвестиция у клиента се унищожава, когато тя види същия продукт, преоценен в аутлет магазина“.
На въпрос как се е справял с непродадената стока в края на сезона, Карсел отговаря: „Това, което не е продадено, се унищожава. Ние трябва постоянно да подобряваме процеса по продажби“.

Карсел призова още за повече иновации и креативност в бранша с луксозни стоки.

„Като отгърна страница на модно списание, всеки път виждам момиче с чанта,“ коментира той, визирайки рекламните кампании на луксозните брандове.

„Луксът заслужава истинска креативност. История без иновации е скучна“, допълва още Карсел.