StellaLuna в сърцето на Париж

Плановете на компанията са през следващите пет години да отвори нови пет магазина в големи европейски градове като Лондон и Милано.

28.09.2013 | 09:02
StellaLuna в сърцето на Париж

След като дълги години произвежда обувки и аксесоари за други брандове като LVMH, тайванската компания StellaLuna е амбицирана да произведе собствена линия.

„Дойдохме в Париж- градът символ на модата, за да докажем, че сме готови за международния пазар,“ коментира пред Bloomberg президентът на Stella International Стефан Чи.

Обувките на  Stella струват между 300 и 800 долара, около една трета от цената на Prada. За бранда работи и дизайнерът Антъни Вакарело. Той коментира, че в началото не бил запознат с продукцията на  StellaLuna, но е открил много интересни продукти и добри материали.

Плановете на тайванската компания са през следващите пет години да отвори нови пет магазина в големи европейски градове като Лондон и Милано, където да се предлагат още чанти и други аксесоари.

Повече по темата вижте и от видео файла.