fallback

Rolls Royce Wraiths беше представен в Джаксън Хол

70% от поръчките за модела Wraith за 300 хиляди долара са от нови клиенти, които никога преди не са си купували Rolls Royce.

22.08.2013 | 17:08

След като Фед за пръв път обяви финансови стимули, Джаксън Хол се превърна в прочуто място за срещи на централните банкери, икономисти и всякакви хора, които могат да преместят камари пари без проблем - мястото се оказа перфектно и за Rolls Royce.

Rolls Royce Wraiths има 6,6-литров турбодвигател V12, позволяващ ускорение от 0 до 60 мили в час за 4,5 сек.

"Има много богати хора и инвеститори, които идват в града. Провеждат се множество конференции. Това е добро място, където можем да поканим подобни хора да седнат зад волана на такава кола", казва Терънс Дженкинс от Rolls Royce.

Бранд като Rolls Royce никога няма да рекламира по телевизията, нито на стадиона по време на Супебол. Компанията трябва да го покаже на хора, които може да си позволят такава кола. И да ги накара да я подкарат“, твърди вицепрезидентът продажби за Северна Америка на Rolls Royce, Чък Блесд.

Предимно германските автопроизводители участват в експерименталния маркетинг. Mercedes осигурява коли и шофьори за състезатели и фенове по време на тенис турнири по света. Audi винаги участва на ски състезания.Maserati предоставя дилърски договори за тест драйв на ски курорти. Ferrari събира коли и клиенти на едно място с Ferrari Challenge.

Rolls Royce показва, че партизанският маркетинг не излиза евтино. Те правят традиционен маркетинг, както всички останали, но са произвели 18 ръчно изработени прототипа на Wraiths, за да привлекат клиенти на места като Джаксън Хол. Идеята се радва на голям успех - 70% от поръчките за модела Wraith за 300 хиляди долара са от нови клиенти, които никога преди не са си купували Rolls Royce.

fallback
fallback