Хората от времето на бума на раждаемостта в средата на миналия век са надминали по харчене всяко едно досегашно поколение с близо 400 милиарда долара годишно, сочи Американската статистическа агенция.
Водещият производител на автомобили General Motors се опитва да промени това, като продава мини автомобила „Соник“ на младежите с помощта на скейтъра Роб Дирдек. Трикове като хвърлянето й от самолет и каскадьорски скокове дават резултат. „Соник“ е най-продаваното супер мини, побеждавайки отколешния си враг Ford Fiesta в този изключително оспорван сегмент.
Младежите могат да получат тази кола в 11 различни цветове като „адско оранжево“ или „драконово зелено“. Включена е и Spotify info entertainment система, която ако не знаете какво представлява, то вие сте твърде стар за тази кола.
Ford обаче отговарят със своята „Пандора“, която можете да получите в „топящо оранжево“ „завистливо зелено“ или „бонбонено синьо“. Ford вкара „Фиестата“ си в XBOX конзолите и благодарение на каскадите на бившия състезател Кен Блок са гледани от 50 милиона души в YouTube. Това е една шеста от населението на САЩ. Този автомобил се продава само за 15 хиляди долара. Истинската стойност за компаниите обаче е връзката им с хлапетата. Защото някой ден тези младежи може да започнат да купуват като родителите си от миналия век.
/Мат Милър, Bloomberg/