Търсенето на луксозни стоки в Китай се съживява, показват резултатите на двама от големите играчи на пазара, коментира за Bloomberg Television Андрю Робъртс от Париж. По думите му възстановяването потвърждава стратегията на Kering и LVMH, водещите брандове в азиатската страна- на увеличаване на цените и на подобряване на материите.
“Kering е собственик на Gucci, а най-големият бранд на LVMH е Louis Vuitton. И двете компании се стараят да направят брандовете си още по-луксозни като вдигат цените и увеличават изключителността на материалите, от които се правят чантите. Това означава повече естествена кожа и по-малко текстил. Тези стратегии досега се потвърждават. Резултатите за второто тримесечие са по-добри в сравнение с първото. Очевидно имаме завръщане на потреблението на луксозни стоки на китайския пазар.
Миналата година и в началото на тази имаше тревога от спад. Явно обаче доверието се засилва, поне в известна степен - и към двете компании - и това повиши акциите им днес,“ коментира Андрю Робъртс.
По думите му интересът към луксозните стоки в Китай е факт. Компаниите могат да използват различните си брандове, за да изпълнят стратегията на портфолиото си, коментира анализаторът на Bloomberg.