fallback

На мода в Япония са момичешките групи

Музикалният бизнес на SONY помогна на компанията да отбележи годишна печалба за първи път от пет години насам за фискалната 2012 г.

05.07.2013 | 17:58

Момичешките банди в Япония са на мода, като най-новото попълнение на SONY е “Ногиазака 46“, предаде Bloomberg. Промоциите доведоха до бум на музикалните продажби в страната за пръв път от 14 години и направиха страната най-големият музикален пазар в света.Албуми на момичешки банди като „Ногизака 46“ или „АКВ 48“ идват с екстри като билети за събития, на които феновете могат да се срещнат с момичетата от групата.Япония е рядък пазар, на който физическите продажби на CD и DVD растат. Зад тази тенденция стоят маркетингови стратегии като събития с изпълнителите, достъпни само за тези, които купуват дискове.

Силни изпълнители като момичешките банди, помогнаха продажбите да се увеличат с 10% през 2012 г. „Ногизака 46“ продадоха повече от триста хиляди диска със "Seifuku no Mannequin“ (Манекен в униформа)  за първите шест месеца на 2013 г., като го направиха един от най-известните сингли за годината.Музикалният бизнес на SONY помогна на компанията да отбележи годишна печалба за първи път от пет години насам за фискалната 2012 г., след като електрониката на гиганта продължава да губи пари.Вижте повече във видеоматериала!

fallback
fallback