Луксозните марки да признаят пазара в Китай

Редакторът успява за девет години да превърне световноизвестното модно списание Vogue в печеливш бизнес в Китай.

28.06.2013 | 14:54
Луксозните марки да признаят пазара в Китай

„Не е ясно точно какво търсят китайските потребители в днешно време, за разлика отпреди години. Тогава беше много лесно - голямо лого, обичайните брандове. Имаше група хора, които бяха напълно извън света на модата, но днес китайският пазар е многопластов“, коментира Анджелика Чен, главен редактор на Vogue в Китай.

„Луксозните марки трябва да признаят, че Китай е променящ се пазар. Това е страна на възможностите, което означава, че постоянно се случва нещо ново, което след това се развива. И процесът е непрекъснат. Затова е много трудно да се направи стратегия, която да се изпълнява с години“, каза  още тя.

„ Необходимо е да се разработят различни, многопластови стратегии за различните пазари, различните типове клиенти. И дори в един и същи град и един и същи магазин, има нужда от реклама, насочена към нуждите на различните пластове потребители“, категорично заяви редакторът.

„Чрез дизайните, продуктите и рекламните кампании брандовете трябва да обяснят идеята, която защитават. Какъв тип жена обслужват и към коя се обръщат. Това послание е много важно“, допълни Чен.

Редакторът успява за девет години да превърне световноизвестното модно списание Vogue в печеливш бизнес в Китай. Надява се дъщеря й като порасне да не стане роб на модата, а социално ангажирана, да поема рискове и да води по-интересен живот.