На международния ден на шегата Google пусна нова услуга-Google nose. Името е и игра на думи с мотото на компанията- на английски “nose” - нос и “knows”-знае. С нея всеки, който иска, ще може да усети миризмата на виолетки, планина, чесън или дори на доларова банкнота.
Неповторимата услуга е осъществена благодарение на автомобилните екипи на Градска миризма. Те са успели да индексират милиони километри въздух.
От компанията обясняват, че както винаги, са се опитали да предложат пълна информация за околния свят. „Човек понякога няма време да спре, за да помирише розите, например. С тази функция ще може по всяко време," убеден е продуктовият мениджър Джон Уоли.
Новото предложение ще може да се използва от всяко устройство, което има интернет, обясняват инженерите на компанията. Те уточняват, че ако някой все пак не успее да усети аромата, трябва да се доближи повече до екрана.
По-рано от Google пък обявиха още, че закриват портала YouTube. Експертите обясниха, че решението е наложително, защото през следващите десет години трябва да определят най-добрия клип на всички времена. Те призоваха всички да изгледат любимите си клипове за последно.