Според независимо проучване на глобалната организация Superbrands, BMW е най-силната автомобилна марка на българския пазар, класирайки се на шесто място в генералното класиране. На първите три места са съответно Google, Coca-Cola и Apple.
Критериите, по които са оценявани компаниите, включват качество, надеждност и индивидуалност в съответния бранш. В случая на BMW, запитаните са определили марката като символ на качество и висок стандарт, които придават уникалност на марката у нас.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, участници в програмата Superbrands. Освен независимо експертно жури и членове на Борда на Superbrands България, в проучването са участвали 2500 мъже и жени, гласували в интернет. Най-голям дял сред участниците имат 26–35-годишните(41%), следвани от респондентите на възраст 36–45 г. (24%) и 18–25 г. (20%).