fallback

Продажбите на червила в САЩ не намаляват заради кризата

Американските молове отбелязват ръст на посещенията в рамките на 3.5 % през първата седмица на август.

18.08.2011 | 11:00

47% от американците считат, че икономическата ситуация в страната ще се влоши. Това сочат данните от проучване на потребителските настроения в САЩ на Reuters. По данни на Shoppetrack продажбите на дребно са се повишили с 2,7%, което е трикратен ръст спрямо същия период на миналата година. Увеличение се наблюдава и при продажбите на дрехи за сметка на електрониката.

Няма значение, колко лошо е състоянието на икономиката, „родителите винаги са подготвени за началото на учебната година“, отбелязва Харон Мартинс – анализатор в Reuters.Положителен принос за продажбите оказват и шопинг терапиите. Американските молове отбелязват ръст на посещенията в рамките на 3.5 % през първата седмица на август.

„Интересно е, че от щандовете най-бързо изчезват червилата – споделя анализаторът на  Reuters Уолтър Цимерман. - Сигурно сте чували за индикатора на червилото - когато времената са тежки, жените продължават да си купуват червило. Засега продажбите на тази стока през тази година отбелязват ръст от 13%, който е най-високият при козметиката“.По- високи посещения отчитат и служителите в кината. Според Кати Бостянчич от Reuters тенденцията може да се обясни с това, че големият екран формира усещане за щастие: „Това е бягство от ежедневието. Освен това билетите за кино все още са сравнително евтини в сравнение с другите форми на развлечение,“ коментира Бостянчич .Изследването на Thomson Reuters показва, че въпреки песимизма, хората не спират да търсят забавления. Distilled Spirits обявиха ръст на продажбите на дестилиран алкохол - тенденция, която се запазва всеки път при рецесия от 1960 г. досега. 

fallback
fallback