fallback

Британският Argos с амбиции да се конкурира с Amazon

Bloomberg с репортаж за онлайн магазина Argos, който открива най-малкия си обект на оживена метростанция в Лондон

26.11.2014 | 12:09 Автор: Виктория Крумова

Argos харесва принципа: "Ако не е счупено, не го пипай".

И така допреди няколко години, когато си постави за цел да се насочи към цифровите технологии.

Отчасти стратегията им беше да подобрят услугите в реалния магазин като заменят ламинираните каталози с таблети, но Argos се опитва да стане и по-привлекателен за онлайн клиентите.

Затова компанията отвори първия си магазин, който предлага само събиране на вече поръчани онлайн книги. Намира се на гара Cannon Street в Лондон.

Работи до късно и предлага вземане на книга в деня на поръчката онлайн, само ако сте си я запазили до 13ч.

Идеално за покупки по Коледа

Принципът Click-and-collect стана голяма част от търговския план на Argos.

Новите, по-малки "тестови" книжарници и сътрудничеството с Homebase разчитат на онлайн поръчки и пазят малки складови наличности, които клиентите могат да вземат когато си искат.

Argos дори позволява на eBay да ползва базата му като места за прибиране на поръчки.

Коментар на Дейвид Робъртсън от Argos за Енгъс Бенет от Bloomberg.

Argos са украсили с балони и празнуват. Това е най-новият им магазин и също така най-малкият.

"Всъщност можем да поберем 20 такива магазина в стандартен Argos. Много сме развълнувани, отваряме след около час и половина", казва Дейвид Робъртсън, главен оперативен директор на Argos.

Още по темата

"Планираме да превърнем бизнес, който беше концентриран в каталог в дигитален лидер в търговията на дребно. Клиентите искат да вземат покупката си във време в определено, удобно за тях време. Постоянно чуваме, че не искат цяла сутрин да чакат доставките. Това им дава чудесна гъвкавост – могат да поръчат онлайн през нощта и да вземат продукта в 7.30 сутринта, на път за работа или на поръчат на обяд и да го вземат на път за вкъщи", разказва Робъртсън.

Магазини “Click&Collect” не са нещо ново, само че сега инвестицията е в локацията.

Магазинът е експериментален – сгушен на ъгъла на метростанция “Cannon Street” в центъра на Лондон, той разчита да спечели клиенти с удобното си място.

50 хиляди души използват тази станция всеки ден. Отгоре са влаковете, отдолу метрото – идеята ни е, че трябва да бъдем на място, удобно за клиентите, казва Робъртсън.

Твърди се, че този уикенд ще бъде периодът от годината, в който се пазарува най-много и за много хора е привлекателно да избегнат лудницата през уикенда и да пазаруват онлайн. Argos инвестира с надеждата да намери идеалната комбинация между удобството на Интернет и надеждността на обикновения магазин.

Вижте видеото

 

fallback
fallback