fallback

Защо Coca-Cola иска да проследи кучето ви?

Блумбърг с репортаж за сътрудничеството между Coca-Cola и млади компании

21.10.2014 | 15:48 Автор: Виктория Крумова

Елиът Готкин, Bloomberg: Трудно е да се избегне стартирането в Тел Авив. Това е само един етаж от една сграда. Обстановката тук е много интересна. Има много компании, но една едва ли бихте очаквали да я намерите тук – Coca-Cola.

Алън Боем, Coca-Cola: Стартирахме кампания, наречена The Bridge. Тя е за подпомагане на стартиращи компании в Израел и евентуално по целия свят. Учим ги как да рекламират продукта си и след това да могат да са полезни за нашия бизнес.

Елиът Готкин, Bloomberg: Coca-Cola подбира 10 стартиращи фирми за пилотната си програма. Една от тях е Screemo. 

Адир Зимерман, Streemo: Натисни го и счупи стъклото. Screemo създава интерактивно преживяване на екрана, чрез телефона. В този случай можеш да видиш момиче, което избира най-доброто облекло, което харесва. Използвайки телефона си, тя го поставя пред голям билборд. По този начин веднага получава 20% намаление за тази дреха. Това е начин хората да влезнат в магазините, директно от улицата и да вземат въпросната дреха.

Елиът Готкин, Bloomberg: В следващата стая откриваме WEFIND.  Те са разработили проследяваща гривна, която да се използва в курортите, например.

Още по темата

Офер Клайн, Wefind: Нашата технология позволява да се използва вече съществуваща Wi-Fi мрежа, която да комуникира двупосочно, да изпраща съобщения. Може да не се редите на опашка, защото ние знаем, колко хора има на нея и просто изпращаме съобщение „Елате и си купете Кола“

Елиът Готкин, Bloomberg: Начинаещите в тази област получават съвети на видео-конференция от ръководители на Coca-Cola от Атланта, също така и шанс за партниране с компанията за старта си. За някои взаимодействията са ясни. Софтуерът може да помогне на телефона ви да комуникира с един от вендинг автоматите на Coca-Cola, които са 15 милиона на брой. За други, като социалната мрежа Hachiko, трябва да се помисли по-задълбочено.

Алън Боем, Coca-Cola: Наблюдавайки къде отиват кучетата, знаем къде отиват хората. По този начин знаем, какви са шансовете те да ожаднеят на определено място и да искат да си вземат нещо хидратиращо.

Елиът Готкин, Bloomberg: Coca-cola  няма паричен интерес в младите компании, но подпомагайки стартирането им, има достъп много по-рано до технологията им. Същевременно предотвратява сдобиването с тази технология да стане първо от конкурентите.

 

fallback
fallback