Елиът Готкин, Bloomberg: Трудно е да се избегне стартирането в Тел Авив. Това е само един етаж от една сграда. Обстановката тук е много интересна. Има много компании, но една едва ли бихте очаквали да я намерите тук – Coca-Cola.
Алън Боем, Coca-Cola: Стартирахме кампания, наречена The Bridge. Тя е за подпомагане на стартиращи компании в Израел и евентуално по целия свят. Учим ги как да рекламират продукта си и след това да могат да са полезни за нашия бизнес.
Елиът Готкин, Bloomberg: Coca-Cola подбира 10 стартиращи фирми за пилотната си програма. Една от тях е Screemo.
Адир Зимерман, Streemo: Натисни го и счупи стъклото. Screemo създава интерактивно преживяване на екрана, чрез телефона. В този случай можеш да видиш момиче, което избира най-доброто облекло, което харесва. Използвайки телефона си, тя го поставя пред голям билборд. По този начин веднага получава 20% намаление за тази дреха. Това е начин хората да влезнат в магазините, директно от улицата и да вземат въпросната дреха.
Елиът Готкин, Bloomberg: В следващата стая откриваме WEFIND. Те са разработили проследяваща гривна, която да се използва в курортите, например.