В епизода на Авиошоу с Александър Богоявленски на 25 юни 2016:
- иновациите на Airbus в новите модели от сериите neo и А350 - коментар на Димитър Ставрев от списание "Криле";
- новата надежда на руското самолетостроене за завръщане на глобалната сцена - МС-21;
- как да защитаваме правата си на пътници при полети с нискоразходни компании и въобще - продължение на разговора от миналия епизод с Игнат Арсенов от Европейския потребителски център.
В края на май Airbus събра партньори и журналисти от целия свят, за да ги запознае с някои от водещите иновации в новите си продукти, като А350 и самолетите от сериите neo, но също и в процесите на компанията свързани с производството, поддръжката и разработването на нови самолети.
Как Airbus използва дигитализацията и виртуалната реалност в процеса на проектиране?
Коментар на Димитър Ставрев от списание "Криле" за Airbus Innovation Days в Хамбург.
Руският авиационен сектор и главно самолетостроителното му направление изостана сериозно в годините след разпадането на Съветския съюз, но от началото на новия век прави все по-сериозни заявки за завръщане на международния пазар и евентуална намеса в дуополията на Европа и САЩ. Първият опит е Сухой Суперджет, който не може да определим, като особено успешен…
Сега дойде нова сериозна заявка, този път от корпорацията Иркутск, която също работи в тясно сътрудничество със Сухой, с отдавна очаквания МС-21.
Гледайте целия епизод на Авиошоу във видеото.