fallback

Клиент №100 000 обслужи електронният магазин на Мтел

Българите все по-положително настроени към приемната грижа

08.01.2018 | 11:44 Автор: Тодор Петров

Електронният магазин на Мтел обслужи своя 100-хиляден клиент. През 2011 г. Мтел стана първият телеком у нас със собствен онлайн магазин, а в момента mtel.bg все още е единственият на пазара, който е отворен за всички потребители, а не само за настоящи клиенти. На mtel.bg потребителите могат да се абонират за мобилни и фиксирани услуги и да поръчат смартфони, лаптопи, телевизори и други технологични устройства на изгодни цени.

Нагласите на българите спрямо приемната грижа се променят в положителна посока – това показва проучване на Националната асоциация за приемна грижа, осъществено с подкрепата на Мтел. 

Според него половината от българите биха поверили децата си на приемни родители, ако определено събитие в живота им попречи да се грижат за тях. За 76% няма съмнение, че в приемната грижа има смисъл и тя помага на децата. 

Мтел подкрепя Националната асоциация за приемна грижа от 2011 година. Служителите на компанията участват активно в програмата "Приеми бъдещето" чрез дарения, с професионално ориентиране и консултиране на младежите от приемни семейства.

Вече е ясен победителят от месечната игра на Мтел. Това е Красимира Василева. Тя печели смартфонa Huawei P9 lite mini.

Новата награда в играта е Nokia 2. Можете да я спечелите, ако отговаряте правилно на въпросите на Мтел във Facebook. Ето и новия въпрос: "Колко клиенти е обслужил онлайн магазинът на Мтел до момента?"

fallback
Още от Техно
fallback