Goldman Sachs, една от водещите банки посредници по време на първичното публично предлагане на Snap, изчислява, че приходите на социално-медийната компания може да минат 2 млрд. долара през 2018 г. Сумата е почти пет пъти по-голяма от приходите от миналата година, предава Business Insider, цитирайки свой източник. Данните са от презентация на служители на банката, които преговарят с потенциални инвеститори, казва източникът.
През тази седмица Snap стартира срещите с инвеститорите по време на своето роудшоу и ключовият въпрос е доколко компанията, чието приложение Snapchat е известно със своите самоизтриващи се снимки, може да разраства своята потребителска база. Goldman изчислява, че компанията може да се похвали през 2018 г. с 221 активни потребители дневно. За сравнение, техният брой бе 158 млн. в края на миналата година.
Подобен ръст, от над 40% за две години, би маркирал ново забавяне в разширяването на потребителската база. През четвъртото тримесечие на 2016 г. например Snap е добавил с 48% повече потребители, отколкото година по-рано. Това би бил и най-ниският темп на растеж за всяко едно от 12-те тримесечия, за които има данни.
Продължението на статията прочетете тук!