fallback

Търговци на дребно се насочват към технологиите, за да привличат клиенти

В ерата на Amazon, все по-трудно компаниите за търговия имат успехи в техните уебсайтове и магазини

21.01.2017 | 13:50 Автор: Жанета Нейкова

В ерата на Amazon.com другите търговци на дребно се борят да открият начин, с който да накарат потребителите да купуват от техните уебсайтове и магазини. Какъв е трикът? Персонализация чрез използването на данни и технологии, пише Wall Street Journal, цитиран от Investor.bg

Търговецът на очила на дребно Sunglass Hut използва дълбоко учене и технология за разпознаване на изображения от базираната в Сан Франциско Sentient Technologies за своя уебсайт за електронна търговия. Когато потребител кликне на чифт очила, се активира функцията за “подобни модели”, за да покаже и други продукти, предлагани от компанията, вместо да прогнозира какво човекът би могъл да иска, базирано на това какво са купили другите.

Персонализацията е “Светият Граал”, твърди Джеф Барнет, директорът на Salesforce, който отговаря за облачните услуги, свързани с търговията, който работи и с марки като L’Oreal и Under Armour.

Потребителите все по-малко залагат на конкретни марки. Ето защо търговците се обръщат към Силициевата долина за помощ за всичко - от изкуствен интелект до използването на данни за привличането на клиенти.

Цялата статия прочетете в Investor.bg 

fallback
Още от Техно
fallback