В ерата на Amazon.com другите търговци на дребно се борят да открият начин, с който да накарат потребителите да купуват от техните уебсайтове и магазини. Какъв е трикът? Персонализация чрез използването на данни и технологии, пише Wall Street Journal, цитиран от Investor.bg
Търговецът на очила на дребно Sunglass Hut използва дълбоко учене и технология за разпознаване на изображения от базираната в Сан Франциско Sentient Technologies за своя уебсайт за електронна търговия. Когато потребител кликне на чифт очила, се активира функцията за “подобни модели”, за да покаже и други продукти, предлагани от компанията, вместо да прогнозира какво човекът би могъл да иска, базирано на това какво са купили другите.
Персонализацията е “Светият Граал”, твърди Джеф Барнет, директорът на Salesforce, който отговаря за облачните услуги, свързани с търговията, който работи и с марки като L’Oreal и Under Armour.
Потребителите все по-малко залагат на конкретни марки. Ето защо търговците се обръщат към Силициевата долина за помощ за всичко - от изкуствен интелект до използването на данни за привличането на клиенти.
Цялата статия прочетете в Investor.bg