Американското телевизионно звено на Walt Disney Company ще създава специално съдържание за услугата за споделяне на снимки и видео Snapchat. Това обяви фимовото студио в сряда. Това е най-новата сделка на Snapchat с голяма медийна компания в САЩ, предава Investor.bg, позовавайки се на Reuters.
Все още не са обявени финансовите параметри на сделката.
Snap, която се подготвя за първично публично предлагане през следващата година, сключи редица споразумения за реклама и съдържание през тази година. Сред компаниите, с които сключи сделки, са Viacom, NBCUniversal и Time Broadcasting System на Time Warner.
Медийните компании като Disney си партнират със Snapchat в опит да достигнат по-младите потребители, към които социалната мрежа е насочена и които все повече се отдалечават от традиционната телевизия.
Двете компании преди това са работили заедно по специалните Live Stories, функция на Snapchat, която събира подбрани от потребителите снимки и видеа от специални събития. В случая ставаше дума за Наградите на Академията през февруари.
За разлика от другите сделки на Snapchat с медийни компании, където отговорностите по рекламните продажби бяха споделени между двете страни, сега Disney ще контролира и продава цялата реклама за предаванията, които прави за Snapchat.