Rovio планира продължение на филма за "Angry Birds"

Компанията разкри приходите си за първата половина на 2016 г.

24.08.2016 | 22:43 Редактор:
Rovio планира продължение на филма за
Rovio планира продължение на филма за "Angry Birds"

След няколко тежки години финландската компания Rovio, която стои зад играта Angry Birds, най-сетне има няколко новини, които няма търпение да сподели. Днес тя направи необичайна стъпка, разкривайки данни за приходите си за първата половина на 2016 г., пише Venture Beat.

Освен това компанията официално потвърди, че полага основите за вероятно продължение на анимационния филм "Angry Birds", който се появи по кината по-рано тази година.

"В момента имаме няколко вълнуващи нови игри и други проекти в развитие, а вече започнахме да планираме и продължението на "Angry Birds: Филмът", заяви главният изпълнителен директор на Rovio Кати Леворанта.

Говорителят на компанията предупреди, че Rovio е в ранен етап на планиране на лентата. Но сумата от 347 млн. долара, които първият филм събра, даде на компанията нов тласък. Дигиталната версия на филма и DVD-то започнаха да се продават в края на юли, което може да помогне още повече на фирмата.

Положителните резултати са добра новина за Rovio. Тъй като свалянията и лицензите на мобилната игра Angry Birds са в застой, през последните три години компанията отчете свиване на разходите и направи съкращения.

А след години, прекарани в опити да се върне към успеха, компанията обяви, че приходите ѝ за първата половина на 2016 г. са достигнали 86,2 млн. долара, с 11,6 млн. долара повече спрямо същия период миналата година. Тези данни не включват приходите от филма и не е ясно кога те ще влязат в отчета на компанията, обяви говорителят.

Rovio не е публична компания и обичайно представя само годишен отчет в края на фискалната си година. Темпът на растеж на приходите през първото полугодие дава шанс на Rovio да надмине генерираните 160 млн. долара през 2015 г.

Разбира се, успехът на филма ще насърчи бизнеса с лицензиране на компанията в краткосрочен план и ще ѝ даде възможност да разработи нови игри, което тя твърди, че вече прави. През тези първи шест месеца бизнесът ѝ с игри се радва на 24% ръст на приходите спрямо същия период на 2015 г., посочва компанията.

Повече технологични новини четете на Investor.bg