fallback

Facebook постигна $10 рекламен приход на потребител в САЩ

90% от потребителите са с мобилни устройства

04.11.2015 | 23:53

Благодарение на мобилната реклама американската социална мрежа Facebook надхвърли очакванията в третото тримесечие с ръст на нетната печалба от 11% до 891 млн долара и над 1,5 млрд потребители, показват резултатите, публикувани в сряда, 4 ноември 2015.

 

Печалбата на компанията се увеличи, въпреки ръста на разходите за Messenger, WhatsApp и Occulus.

Facebook Inc. постигна 50% по-високи приходи от реклама от всеки американски потребител отколкото преди година, показват слайдовете, публикувани от компанията на сайта й.

За сравнение: 3,33 долара за Европа и 1,36 долара за Азия рекламни приходи на потребител.

Най-популярен в Азия

В момента Facebook има 217 млн потребители в САЩ месечно, 77% от които използват услугата всеки ден.

Най-много потребители има мрежата в Азия - 522 млн, а в Европа - 315 млн.

 

Видеореклама

В момента рекламният бизнес на Facebook генерира по 9,86 долара на потребител в САЩ. Това е рязък ръст от 6,64 долара среден приход от потребител в САЩ по същото време миналата година.

Резултатът бе постигнат благодарение на видеорекламата-новите автоматично стартиращи видеа. Приложението на Facebook за споделяне на снимки, Instagram също се включи в рекламните услуги през последната година.

 

Мобайл

Facebook продължава да увеличава обхвата си в мобайл до 89.68%, постигайки 1,55 месечни активни потребители към 30 септември, ръст от 14% в сравнение с година по-рано.

От тях 1,39 млрд души използват мобилни устройства за влизане в глобалната мрежа, показват данните на сайта на компанията.

 

fallback
Още от Техно
fallback