Крофърд Дел Прете, главен анализатор IDC коментира в студиото на Bloomberg West с Емили Чен потенциалните кандидатури за поста на Дик Костоло.
Крофърд Дел Прете, главен анализатор IDC коментира в студиото на Bloomberg West с Емили Чен потенциалните кандидатури за поста на Дик Костоло.
Нямам още фаворит. Но мисля, че като погледнем какво трябва да направи кандидатът на тази позиция, смятам, че трябва да е човек от медиите. Мисля, че медийният бизнес научи страшно много за мнения, ангажираност на потребителите и това трябва да е голямата цел на Twitter.
Бих казал, че с развитието на медиите, точно тук трябва да търсим новия директор на Twitter, ако искаме да видим нова глава в историята на тази компания. Има доста хора, с които сигурно говорят, но всъщност едва ли всички са от технологични компании.
Не вярвам да е човек от традиционните медии, защото това не е продукт на традиционните медии. Мисля, че ще дойде човек от продуктовата страна на Facebook, който вижда, че FB е вече ограничена платформа - ограничена в интереса си към личности, които се познават.
Мисля, че първата глава от историята на Twitter е затворена и Джак бе голяма част от нея. Сигурно следващата има нужда да е на човек, който ще развие продукта. Мисля, че продуктът трябва да се развива, да бъде изнесен другаде, да привлича и ангажира нови потребители.