Пим Фокс, Bloomberg: Не става дума за това колко часа са им необходими, а колко часа всъщност получават. Защото ако погледнем международните авиолинии, например Qantas, те търсят хора, които имат 1500 часа. Препоръката е, че не искате да взимате в програмата човек, който вече няма 1000 летателни часа. В САЩ много от тези часове, повечето от часовете всъщност, се записват на нещо, наречено „Хобсметър“. Това е технологично устройство, което автоматично измерва колко дълго сте били в самолета, дали има приток на гориво. Всичко се знае. В Индия всичко това се прави ръчно и се знае, че от години има измами, правителството се опитва да наложи контрол, но в някои случаи, както казахте, получават 35 минути обучение.
Вписват много повече. Казват, че вместо 100 часа, в действителност са направили само 30-35 часа.