Новото мото на Jaguar е - хубаво да си лош. Може да видите част от тази агресия в новия XF седан.
Извитата задна част и изчистените линии на корпуса и предния капак ме карат да скоча в колата и да я накарам да замърка като дива котка.
С цена от малко на 50 хиляди долара Jaguar представя XF за тези, които искат нещо различно от стандартната серия 3 на BMW или E класата на Мерцедес.
И Мерцедес и BMW продават много повече коли от тези модели годишно, отколкото са продажбите на XF.
Така че този седан е за шофьори, които искат леко да се дистанцират от масата и да вложат малко повече личен стил, отколкото едно стандартно BMW – тройки може да ви предложи.
Да карате тази кола е удоволствие, удобна е, но не и скучна. Много луксозни седани ви подмамват да се унесете. Тази обаче не - кара ви да си играете с пътя.
При XF може да изберете измежду 3 различни двигателя. И трите разполагат кадифено мека за превключване, автоматична скоростна кутия с 8 скорости.
Харесва ми, че кормилото автоматично се приспособява към стила ви на каране и към условията на пътя.
Окачването е такова, каквото бихте очаквали от един луксозен седан. То е твърдо, но не и прекалено твърдо.
И спирачките са окуражаващо пъргави. Едно от нещата, които ще забележите, когато я карате, е че двигателят автоматично се изключва в момента, в който спрете.
Това може в първия момента да ви обърка. Не можете да изключите тази опция с натискане на бутон, но тя наистина повишава ефективността.
Интериорът ухае на кожен салон. Удобните, обшити с кожа седалки са в унисон с махагоновите орнаменти и полираното сребро.
Седем инчовият тъчскрийн е лесен за използване. В този топъл слънчев ден имах удоволствието да използвам автоматичния подвижен покрив.
Тези слънчеви дни са идеални, за да излезете и да покажете, какво имате. Погледнете тази изчистена форма, стилната решетка и 20 инчовите лети джанти.
Просто я погледнете. Тази котка е готова да си поиграете.