fallback

Защо Google пусна алгоритъма за мобилно търсене

24.04.2015 | 19:55

Google обяви печалба за акция от 6 долара и 57 цента. Това се разминава с очакванията за 6,63. Цената за кликване се е свила със 7% на годишна база. Спадът е по-голям, отколкото анализаторите очакваха. Те очакваха спад от между половин и 3%.

И причината защото тези разходи се свиват е заради все по-големия брой търсения от смартфони.

Смартфоните имат по-ниски рекламни тарифи, отколкото ако използвате настолен компютър или лаптоп, защото рекламите на тях не изглеждат толкова добре и рекламодателите не искат да плащат толкова много.

Google се опитва да реши този проблем с начина, по който определя параметрите за търсене и чрез сайтовете, които препоръчва.

Затова на 21 април се появи новият алгоритъм на Google за мобилно търсене.

Това бе темата на конференция SEO в София - търсенето на подготвени кадри в тази сфера ще се увеличава в бъдеще с постоянното развитие на новата среда.

Новият алгоритъм на Google за мобилно търсене и подготовката на кадрите в онлайн маркетинга бяха големите теми в началото на форума.

Трябва ли да се тревожим за мобайлгедона?

Коментари от SEO конференцията на 24 април 2015

 

Геннадий Воробьов -  CEO Netpeak Bulgaria: Както знаем от началото на април Google обявиха мобайлгедон - нов алгоритъм в мобилното търсене за най-различни сайтове.

Как това ще се отрази върху ритейла и всички сайтове и резултати от търсене?

Като цяло е за добро. Защото класирането на сайтове, които са адаптивни за мобилна версия е по-добър вариант за самия потребител.

 

Огнян Младенов - основател и съсобственик на SEOM.bg: Най-вероятно мобилният ъпдейт няма да засегне брандовите търсения, но всичко останало ще тръгне надолу.

Тези, които се подготвиха ще им тръгне много добре бизнесът.

 

 

 

Дейвид Амерланд - собственик на общността Google Semantic Search: Google каза, че не всеки ще бъде засегнат, само тези сайтове, които имат мобилен трафик. Ако вашият сайт има мобилен трафик, би трябвало много да се тревожите.

Днес хората използват много мобилни устройства.

Ако не мислите за тях, значи не мислите за хората, които трябва да обслужвате.

Така че какви стойности и връзки се опитвате да правите?

 

Още по темата

Годишно Google пуска до 600 ъпдейта. Все по-развитата онлайн среда ще изисква все повече висококвалифицирани кадри за онлайн маркетинг. Също както при програмистите, у нас те не достигат.

Според Огнян Младенов, един от организаторите на SEO конференция 2015, такива за тази цел не можем да внасяме специалисти от чужбина, заради езиковата бариера.

Как се решава въпросът с кадрите?

 

Огнян Младенов - основател и съсобственик на SEOM.bg:

Частните компании решиха, че предпочитат да работят с инхауз специалисти. За съжаление не можем да отговорим на търсенето.

Ние обучаваме хора и ги даваме на компаниите. Те ползват и наши консултации. Така че е взаимоизгодно.

 

Университетите създават ли такива кадри?

За съжаление не.

Калин Василев - orm.bg: Не можем да кажем, че един кадър е подготвен. Той трябва да се самообразова постоянно, ако иска наистина да отговори на съвременните тенденции.

Така че по-скоро трябва да питате дали ако хората не искат да се научават и да прилагат нови неща, то нямат място в тази сфера.

Вижте коментарите от SEO 2015 във видеото

 

 

fallback
Още от Техно
fallback