Този път нещата са малко по-различни. Тук става въпрос за проблем със софтуера, заради който системата не регистрира, че на мястото до водача няма пътник.
Това може да означава, че въздушната възглавница може да не се надуе при необходимост.
И това определено е огромен проблем в случай на инцидент. Става въпрос за близо 1 милион автомобили, които Nissan трябваше да изтегли миналата година.
Сега регулаторите в САЩ разглеждат въпроса дали компанията трябва да направи повече, за да реши тези проблеми.
Защо американските регулатори казват, че са започнали това разследване?
Крейг Трудел: Те казват, че имат 124 оплаквания от собственици на автомобили Nissan, които казват, че дори след като са дали колата си на сервиз, за да бъде решен този софтуерен пропуск, проблемът остава.
Има едно оплакване в сайта на Nissan, където собственик на техен автомобил е много разтроен от факта, че колата продължава да не регистрира жена му, която се вози на мястото до него.
Той казва, че това я излага на риск в случай на инцидент. В резултат на всички тези оплаквания регулаторите започнаха ново разследване, което трябва да реши дали Nissan трябва да направи повече.